Účetnictví slouží jako podklad pro rozhodování o budoucnosti firmy. Přesně zpracované účetnictví je jedním ze zdrojů dat pro efektivní řízení finančních toků a zdrojů firmy.
Klademe důraz na vedení účetnictví podle aktuálních legislativních předpisů.
Nabízíme 2 možnosti spolupráce:
Sdílené účetnictví
-
- Sdílené účetnictví funguje na principu vzájemné kooperace klienta a externího subjektu.
- Klient do systému zadává prvotní doklady (faktury, bankovní výpisy, pokladní doklady), my se staráme o pečlivé účtování dokladů.
Výhody:
-
- Rychlé zpracování účetních dokladů,
- On-line přístup klienta do účetnictví a k informacím o hospodaření firmy,
- Doklady ve správě klienta.
Externí účetnictví
-
- Externí účetnictví je vhodné pro firmy, které nemají zájem zřizovat pozici účetního.
- Doklady si od Vás osobně převezmeme (případně zajistíme bezpečnou elektronickou cestu) a v předem dohodnutých intervalech je zpracujeme.
Výhody:
-
- Úspora času,
- Snížení mzdových nákladů a nákladů na vzdělání zaměstnanců účetního oddělení,
- Eliminaci nákladů na výpočetní techniku a ekonomický systém,
- Snížení chybovosti díky našim dlouholetým zkušenostem.