Vyvinuli jsme specializované nadstavby pro rychlé operace pohybu a trasováni materiálu pro Helios Orange. Problém komplexních informací je, že je musíme zadávat na více místech v ERP systémech se vzájemným propojením.
Příkladem je příjem na sklad, kde je nutné projít pro každou položku více formulářů:
- Hlavička příjemky (dodavatel, datum, měna, kurz…)
- Položky příjemky (materiál, zboží…)
- Výrobní číslo – založit nové výrobní číslo, přiřadit množství dle výrobních čísel
- Skladové umístění – regál, v případě více umístění zapsat seznam a množství v jednotlivých regálech
- QMS – zapsat údaje o kvalitativních podmínkách dodávky
- Vše propojit s objednávkou
Zakázkový/uživatelský formulář provede všechny operace na jednom místě a neumožní zvolit jiný způsob/postup vyplnění. Snižuje tedy náročnost obsluhy a zvyšuje kvalitu zadaných dat.
Příjem na sklad
- Rychlí formulář pro skladníky
- Automatické generování spotřební šarže
- Tisk štítků čárového kódu pro každé balení
- Integrovaný QMS – kontrola jakosti na vstupu
- Dvouúrovňové schvalování příjmu
Vratky z výroby
- Vrácení přebytků z výroby
- Výdej na výrobní příkaz
- Automatické přiřazení k výrobnímu příkazu a pracovišti
- Individuální formuláře (navažování, prosévání, míchání, linka, cídírna atp)
- Kombinace hlášení operace, spotřeby materiálu a kontrolních bodů a jakosti
- Rychlá inventura
- Založení nové inventury pro konkrétní sklad/lokaci, pracoviště
- Rychlé záměny za alternativy
- Evidence historie inventur
- Možnost generovat inventuru na výrobní čísla / lokace-inventura omezených položek (automatické označení pouze změněných položek)